Friday, December 31, 2010

salam kawan-kawan yang tersayang..
ok.. aku pun tak tahu macam mana nak bulakan entri aku ni.. al maklumlah aku nie masih lagi baru dalam dunia blog.. eheh ok, tujuan entri aku kali ini adalah aku hendak mengucapkan tahniah kepada semua kawan2 aku yang telah berjaya dalam keputusan peperiksaan. Dan tahniah kepada diri aku.. :)

al-kisahnya aku baru je balik dari office (TMpoint) dan kononnya nak rehat la sekejap sambil melayari facebook. buka-buka jadi stalker jap, tengok-tengok page orang then zapp "keputusan sudah boleh disemak" posted by intelligent man muaz mohamad. Ok, aku da terkedu da waktu tu, sambil menggigil tangan dan jantung berdegup ibarat konsert sure heboh, aku pun klik la link tu.. fuuh, sabar yana.. tangan da menggigil habis nih..puluh-puluh.. cubaan pertama gagal, ish tertinggal 1 nombor id.. masuk balik then

                                                                              Alhamdulillah Ya ALLAH, hamba-Mu bersyukur

haha, yang kelakarnya aku punmelompat-lompat la macam orang gila pergi ke tengah rumah sambil melompat-lompat mengangkat tangan (ibarat si fanatik bola).. haha ayah aku punya la terkejut, muka dier cuak ok.. (aku rasee dier ingat aku kena histeria la..) then aku cakap 4 flat(sambil tunjuk angkat 4 jari aku) ape? mereka tak faham.. adik aku da tengok pelik, mak aku kat dalam bilik kuar, atuk aku pun join sekali..pastu aku cakap sambil air mata meleleh kuar "adik dapat 4 flat" sambil berlari masuk bilik nak tengok result aku.. haha drama gila.. mak aku, ayah aku pun join ikut dan aku dihadiahkan ciuman dari ibu dan tepukan dari ayah serta tahniah dari adik-adikku..  menggigil gilak tangan aku, ibarat penagih tegar yang da setahun tidak bertemui dadah.. aku puncall ekin x angkat, call budak comei tak angkat.. fuuh, then ieka msg dan aku berkongsi kegembiraan dengan dier.. tq kaka.. <3 dan terima kasih ibu dan ayah hadiahkan kereta baru kat adik.. sayang banyak alam kat korang.. dan terima kasih kepada semua yang mebgucapkan tahniah kepada diri ini.. TAHNIAH untuk korang jugak.. kalin semuanya HEBAT..

so, aku nak mengucapkan terima kasih sesangat-sangat kepada semua kawan-kawan aku yang tersayang nie sebab dengan pertolongan merekalah yang membolehkan aku sampai ke tahap ini.. L.O.V.E korang semua ketat-ketat. to syamimi haziqah si gadis kecil yang amat menawan hati tahniah sayang dengan pencapaian anda.. saya bangga dengan anda.. To fatin rahmat si gadis bersuara merdu tahniah untuk kamoo juga sayang.. to pakar suri rumah tangga dieba, si gadis garang yang manja t-rex , kakak yang penyanyang ekin dan melody blur yang sangat pandai tahniah untuk korang jugak ! untuk mrs bear jugak yang setia menjadi ahli kumpulanku.. :)


p/s - arghh, diri ini betul-betul merindui kalian lah.. <3 <3 <3

6 Comments:

syamimihaziqah said...

hehee untuk kesekian kalinya,
TAHNIAH YANAA!
proud of you too! ♥

miss you even more :']

silly girl trah said...

tahniah yana!!!
thankss sbb sudi jd my team member...
without u...
i guess i lost to nowhere...
thank babe... thanks 2 ekin

Liyana Idris said...

haha terima kasih ieqa untuk sekelian kalinya jugak.. :) <3

Liyana Idris said...

mrs bear.. thnx.. :) n kiteorang pun hape 1 team ngan u.. we did a good work kan? heee :)

Fatin Rahmat said...

Yana comel! tahniah again n again! hehe

Happy New Year! moga Yana dapat 4flat lagi utk praktikal nie. aminn :))

Liyana Idris said...

fatin menarik tertarik kau mmg da boom! hahaha terima kasih again n again jugak! huhu n selmat tahun baru fatin n oh ya, selmat kembali ke KPMIM.. :) AMIN jugak.. fatin pun eh 4 flat.. :)

 
coretan.repekan.bebelan - Templates para novo blogger 2007